Eerste impressie BedrijfsautoRAI 2015

In deze blog een kort overzicht van wat je niet mag missen op de BedrijfsautoRAI die op dit moment bezig is in Amsterdam. De RAI was kleiner dan ik had gehoopt, alleen hal 1 tot en met 7 zijn in gebruik, ongeveer de helft van de beschikbare tentoonstellingsoppervlakte. Alle grote truckfabrikanten waren er, maar bij de bestelwagenmerken ontbraken er toch een flink aantal belangrijke namen. Maar, eerlijk is eerlijk, het is natuurlijk niet meer de grote internationale beurs die het vroeger was, je kunt het beter vergelijken met een beurs als Transport Compleet. Hoe dan ook, er was alsnog genoeg interessants te zien!


Kenworth T680

Ginaf E2114

Ginaf meerdere

De doos van Renault.
Kenworth T680
Kenworth T680 met de nieuwe Pacton trailer voor BIGtruck.
Kraker CF-Agri

Kraker CF-Agri
Kraker CF-Agri.
DAF XF Euro 6
DAF XF Euro 6.
Volvo FH 4th gen
Volvo FH 4th gen.
DRACO aanhangwagen
DRACO aanhangwagen.
Iveco Eurocargo
Nieuwe Iveco Eurocargo.
Trias aanhangwagen
Trias aanhangwagen.
MAN TGS 2nd gen
Door Wierda aangepaste MAN TGS 2nd gen.
Renault ALASKAN
Renault ALASKAN.
Mercedes-Benz FT 2025
Mercedes-Benz FT 2025.
Ginaf X6 4341-HS
Ginaf X6 4341-HS.
Ginaf E2104R
Ginaf E2104R.
Nissan Navara
Nissan Navara.
VW Caddy
VW Caddy.
VW Transporter T6
VW Transporter T6.
Ford Ranger
Ford Ranger.
Renault Master
Renault Master.
Volvo cabine
Volvo cabine.
Terberg DT183LE
Terberg DT183LE.
MAN TGS 2nd gen
Door Wierda aangepaste MAN TGS 2nd gen op het innovatie-plein.
DAF CF Euro 6
DAF CF Euro 6.
Scania P320
Hybride Scania P320.
Volvo FMX 2nd gen
Volvo FMX 2nd gen.
Broshuis oplegger
Broshuis oplegger.
DAF CF Euro 6
DAF CF Euro 6.
Wierda as
Wierda as.
Iveco Daily
Iveco Daily.
Mercedes-Benz Actros MP4
Mercedes-Benz Actros MP4.


Later volgen nog aparte blogs over de trucks, lichte bedrijfswagens, getrokken materieel en de aanwezige oldtimers, aangevuld met een paar ‘specials’, waar ik wat dieper op een aantal dingen in ga. Voor wie ik vandaag gemist heb: vrijdag ben ik er weer, hebben we dan een herkansing.

One Response

  1. Johan Wiersma 21 oktober 2015 Reply

Reageer

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *