Toen S&S Metals uit Wolvega de BZ-GB-42 in gebruik nam, deed de truck aardig wat stof opwaaien. De DAF XF105 zwaar transport trekker is door GINAF aan zijn taak aangepast en is gekoppeld aan een Broshuis dieplader. Inmiddels is de truck al weer een tijdje weg. Op 24 augustus 2015 kwam ik hem weer tegen, bij Biesebos truckwash in Emmen voor de deur. De truck is tegenwoordig van Fuhler uit diezelfde plaats, als ik het goed zag is hij nog steeds aan dezelfde Broshuis 4 ABD – 58 oplegger gekoppeld.
In september 2020 is de truck geëxporteerd uit Nederland. Wordt vervolgd?
Liefhebber van de ‘levens van’-blogs?Alle vorige en volgende blogs uit deze categorie vind je hier.
Denk dat deze niet van fuhler wegenbouw is ….maar van van fuhler bomen rooien en loonbedrijf ..ze heben ook twee scania, s …dat zijn twee aparte bedrijven fuhler rood …fuhler groen … mischien familie ??
deze daf is eigendom van fuhler / attero het bedrijf waar mijn pa werkt
Goedemorgen. Alex.
Deze auto waar jij over spreekt is in de tussen tijd tussen Wolvega en Fuhler nog van een andere firma geweest.
Volgens mij heeft hij nog even dienst gedaan bij van Groningen oud ijzer en sloopwerken uit Nieuw vennep.
Misschien kun je er nog foto’s van vinden.
Ik was bij Fuhler de chauffeur van deze auto.
Toen ik erop kwam was het natuurlijk een hele bijzondere Daf en was ik best trots maar ik ben blij dat hij weg is. De sensaxle die later is opgebouwd door Ginaf, gaf een hele hoop problemen.
Daf is gewoon niet geschikt als zwaar transport auto. Er is nu al bijna 3 jaar een Scania voor in de plek en die is gewoon meer geschikt.