Drie dingen die je helemaal niet bij elkaar zou verwachten in één titel. Het gaat hier echter niet om het beroemde circuit, maar om de gelijknamige parkeerplaats dat er aan grenst. Maar de trein die ik daar op de foto heb gezet is toch echt een Terberg!
In de basis lijkt is het een Terberg terminal trekker met dubbele cabine. Eén stoel staat in de rijrichting gericht en één tegen de rijrichting in. Ik weet niet of dit een permanente opstelling is, of dat de stoelen net als bij de terminal trekkers draaibaar zijn. De samenwerking met de Duitse fabrikant van spoorwegmateriaal stamt uit 2010, toen is de RR222 6×4 ook direct geïntroduceerd. De weglocomotief is in staat 2.000 ton te trekken en kan opereren op sporen van 1.000 – 1.668 mm breed.
Hoi Alex kom regelmatig bij Terberg in Benschop de stoelen zijn niet draaibaar in de Terberg Zagro het is een vaste opstelling groet Jan Ten Hoor.
Van de terminaltrekkers zijn de stoelen idd niet draaibaar.
Ook hebben die een smallere cabine maar qua looks/uitstraling is het duidelijk een terberg!
Ik vermoed dat de andere stoel toch echt voor de andere rijrichting is, aangezien er ook aan de voorkant een aankoppelmogelijkheid is en je niet de hele rit achterstevoren in je stoel wilt zitten. 🙂
beste Richard,
hang er van af welk type haventrekker je hebt , van de RT en TT zijn ze wel draaibaar
die van de YT niet , en dit voertuig heeft de cabine van de YT, weliswaar een brede versie ervan, maar , het is ook net wat de klant wil
gr , marco