E-Force elektrotruck

Op de IAA 2014 was opvallend veel aandacht voor elektrische bedrijfswagens. Eén van de aanwezige leveranciers van dit soort trucks is het Zwitserse E-Force. Op het moment van de IAA hadden ze in totaal drie trucks gebouwd, die allemaal aanwezig waren. Eén op het elektro-plein, één bij Iveco en één bij Frigoblock.
E-Force Stralis
De E-Force is gebaseerd op de Iveco Stralis. geladen weegt hij 18 ton, leeg 8 ton, zodat 10 ton laadvermogen overblijft. Dat is een ton minder dan bij een vergelijkbare Stralis op diesel, maar daar staat tegenover dat de truck schoner is. Vanaf 40.000 kilometer er jaar is het nog eens goedkoper ook dan een dieseltruck, volgens opgave van de fabrikant. De actieradius bedraagt zo’n 350 kilometer, terwijl de maximum snelheid begrenst is op 87 kilometer per uur. Wie er één wil kopen, de folder kun je hier bekijken.
De E-Force is gebaseerd op de Iveco Stralis. geladen weegt hij 18 ton, leeg 8 ton, zodat 10 ton laadvermogen overblijft. Dat is een ton minder dan bij een vergelijkbare Stralis op diesel, maar daar staat tegenover dat de truck schoner is. Vanaf 40.000 kilometer er jaar is het nog eens goedkoper ook dan een dieseltruck, volgens opgave van de fabrikant. De actieradius bedraagt zo’n 350 kilometer, terwijl de maximum snelheid begrenst is op 87 kilometer per uur. Wie er één wil kopen, de folder kun je hier bekijken.

De E-Force is gebaseerd op de Iveco Stralis. geladen weegt hij 18 ton, leeg 8 ton, zodat 10 ton laadvermogen overblijft. Dat is een ton minder dan bij een vergelijkbare Stralis op diesel, maar daar staat tegenover dat de truck schoner is. Vanaf 40.000 kilometer er jaar is het nog eens goedkoper ook dan een dieseltruck, volgens opgave van de fabrikant. De actieradius bedraagt zo’n 350 kilometer, terwijl de maximum snelheid begrenst is op 87 kilometer per uur. Wie er één wil kopen, de folder kun je hier bekijken.

De E-Force is gebaseerd op de Iveco Stralis. geladen weegt hij 18 ton, leeg 8 ton, zodat 10 ton laadvermogen overblijft. Dat is een ton minder dan bij een vergelijkbare Stralis op diesel, maar daar staat tegenover dat de truck schoner is. Vanaf 40.000 kilometer er jaar is het nog eens goedkoper ook dan een dieseltruck, volgens opgave van de fabrikant. De actieradius bedraagt zo’n 350 kilometer, terwijl de maximum snelheid begrenst is op 87 kilometer per uur. Wie er één wil kopen, de folder kun je hier bekijken.

De E-Force is gebaseerd op de Iveco Stralis. geladen weegt hij 18 ton, leeg 8 ton, zodat 10 ton laadvermogen overblijft. Dat is een ton minder dan bij een vergelijkbare Stralis op diesel, maar daar staat tegenover dat de truck schoner is. Vanaf 40.000 kilometer er jaar is het nog eens goedkoper ook dan een dieseltruck, volgens opgave van de fabrikant. De actieradius bedraagt zo’n 350 kilometer, terwijl de maximum snelheid begrenst is op 87 kilometer per uur. Wie er één wil kopen, de folder kun je hier bekijken.

E-Force Stralis

E-Force Stralis

E-Force Stralis

E-Force Stralis

E-Force Stralis

In Zwitserland is Kloten gewoon een stad. In Nederland is het vooral erg grappig. Vooral als je als merk toch al met veel vooroordelen te kampen hebt…

NET ZO INTERESSANT

No Responses

Add a Comment

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *