Een auto die in Nederland nooit echt populair was, maar nu zo goed als helemaal uit het straatbeeld verdwenen is, is de Opel Campo (met het stuur aan de verkeerde kant ook wel bekend als (Vauxhall Brava). De auto werd tussen 1992 en 2001 in Engeland gebouwd, eerst bij IBC, een joint venture tussen Vauxhall/Bedford en Isuzu, later in de GM fabriek in Luton. Het model was gebaseerd op de Isuzu Faster TF en was bedoeld voor de West-Europese markt. Hij was er als tweezitter, ‘sportscab’ (tweedeurs met nog een beetje laadruimte/noodbankje achter de voorstoelen) en met dubbele cabine. In 1997 kwam er een facelift, vanaf dat moment was hij ook in Australië te koop als Holden Campo. De opvolger van de Opel Campo is in principe de Isuzu D-Max.
De Opel Campo is een re-badge van de Isuzu TF. Ze werden in Japan gebouwd. De Frontera is een door IBC gebouwde versie van de Isuzu MU met een aantal Opel onderdelen er in.