Onlangs stuurde ik mijn Kleyn collega (en groot GINAF liefhebber) Jonatan van Blijderveen een gepikeerd appje: “Waarom doe jij je werk niet?” Hij had vakantie in was in Canada. Betere reden is er niet! Dat hij daar ook een paar mooie truckfoto’s maakte is natuurlijk helemaal leuk. Het bijzonderste voertuig (bijzonderderer dan de Terex Titan ja!), de Edison Topsy, vind je in een eigen artikel.








