Alles over de nieuwe Vito leer je in Amsterdam


Mercedes-Benz Global Training heeft Amsterdam verkozen tot locatie voor de wereldwijde dealertraining van de nieuwe Vito. Sinds deze week vormt de Kromhouthal in de hoofdstad de uitvalsbasis om de komende 1,5 maand zo’n 5.500 internationale dealermedewerkers van Mercedes-Benz kennis te laten maken met de belangrijke nieuwe Van van het merk.

Van 25 augustus tot en met 8 oktober 2014 vormt de Kromhouthal in Amsterdam het toneel waar de internationale dealerorganisatie van Mercedes-Benz wordt voorbereid op de introductie van de nieuwe Vito. Zo’n 5.500 bedrijfswagenmedewerkers van het merk uit meer dan vijftig landen reizen de komende anderhalve maand af naar Amsterdam om daar door zo’n 35 specialisten van Mercedes-Benz getraind te worden op alle ins en outs van de nieuwe Mercedes-Benz Vito Gesloten bestelwagen en Tourer.

Naast diverse presentaties en workshops op het bijna 4.000 m2 grote terrein van de Kromhouthal staan ruim zeventig nieuwe Vito’s in diverse uitvoeringen gereed om het dealerpersoneel niet alleen statisch, maar ook dynamisch kennis te laten maken met de eigenschappen van het nieuwe model via testroutes in en rondom de hoofdstad.
Meer dan 6.000 overnachtingen in een hotel in Amsterdam Zuid-Oost, alle avonden kookworkshops op een evenemtenlocatie en alle andere operationele kosten geven een behoorlijke impuls aan de lokale economie.

De reden voor Nederland en meer specifiek Amsterdam is een logische:
Nederland is een belangrijk land in de distributiebranche. De Vito ‘past’ bij Amsterdam en de manier waarop de nieuwe Van wordt gepositioneerd.

Reageer

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *