Traditiegetrouw zijn er altijd een flink aantal oldtimers op de IAA 2014. Zo wordt nog eens extra benadrukt hoe innovatief de nieuwtjes op de rest van de beurs zijn natuurlijk. Hal 22 was wederom het eindpunt van de Historische Deutschlandfahrt. Deze hal was behoorlijk kleiner dan andere jaren. Gelukkig waren er her en der over de beurs verspreid nog meer oldtimers te vinden.
Büssing 12000
Schmitz aanhangwagen.
Scania 140 met Kempf oplegger.
Citroën HY.
VW Transporter T2.
Ford Taunus Transit.
VW Transporter T1.
Mercedes-Benz.
Mercedes-Benz.
VW Transporter T2.
Borgward onbekend/overig.
Mercedes-Benz.
VW Transporter T1.
VW Transporter T2.
Krupp.
Volvo F88.
Parator aanhangwagen.
Mercedes-Benz.
Henschel.
Een mij onbekende oplegger.
Scania-Vabis L76.
Mercedes-Benz Kurzhauber.
Mercedes-Benz NG.
Magirus Deutz Rundhauber.
Büssing-N.A.G. 350.
VW Transporter T1.
Henschel H140.
Henschel F221.
Magirus Deutz Mercur 120 AL.
MAN F8.
Krupp Titan.
IFA Horch.
Volvo F89.
Mercedes-Benz Düsseldorfer.
VW Transporter T2.
Hanomag ST100.
Setra S208H.
Henschel HS140.
Hanomag-Henschel H161.
Mercedes-Benz LP.
MAN.
Mercedes-Benz LP.
Neoplan N4114DE.
Skoda 706.
M.A.N.-Büssing.
Henschel HS140.
Volvo N88.
Volvo F89.
MAN buschassis.
Magirus Deutz Rundhauber.
Wilsdruff aanhangwagen.
IFA Ernst Grube.
Een mij onbekende bestelwagen in restauratie.
Finkbeiner werkplaatslift.