Nieuwe huisstijl voor Jan Krediet (terugblik-tijd!)

Zojuist stuurde Jan Krediet me een persbericht:

Jan Krediet, wereldwijde logistiek dienstverlener, introduceert vanaf vandaag een nieuw eigentijds logo met passend motto en opvallend design voor haar online en offline communicatiemiddelen. Ook de nieuwe trailers hebben een bijzondere uitstraling. De nieuwe huisstijl past bij het bedrijf dat Jan Krediet door de jaren heen is geworden en bij haar toekomstige ambities: het aanbieden van wereldwijde (totaal)logistieke oplossingen door het juiste team.

Bijna 100 jaar geleden is Jan Krediet zijn logistieke onderneming begonnen met de focus op meubel- en keukenlogistiek. De afgelopen tien decennia zijn er door ervaring, ontwikkeling en opleiding talrijke logistieke oplossingen gerealiseerd waardoor de logistieke dienstverlener haar services aanzienlijk heeft uitgebreid. Tijd voor een rebranding; een nieuw verhaal met een nieuw design waarin team, trots en oplossingen centraal staan.

De dienstverlening blijft onveranderd: betrouwbaar, flexibel en met hoog serviceniveau.

Het verhaal achter de rebranding
Sinds jaar en dag wordt bij grensverleggende oplossingen het verschil gemaakt door een groep gedreven specialisten; een team. Of het nu gaat om oude geschiedenis zoals de uitvinding van het wiel of om de ontwikkeling van toekomstige transportatiemiddelen. Vandaag de dag is dat bij Jan Krediet niet anders. Van wereldwijd transport tot fullservice projectlogistiek: het team is altijd de bepalende factor. De unieke combinatie van jarenlange ervaring en hedendaagse kennis maakt het Jan Krediet-team tot het juiste team.

Alles leuk en aardig, maar wat écht interessant is om te weten is natuurlijk hoe de trucks er uit gaan zien. Uiteraard heb ik navraag gedaan. “Dit zijn de ‘promotie trailers’ – die verschillen van qua uitstraling van de traditionele trailers en laadbakken. De traditionele trailers en laadbakken blijven ook rondrijden, maar krijgen een upgrade. Kleur rood wordt bijvoorbeeld wat anders en ze worden strakker qua uitstraling maar blijven wel dichtbij de huidige uitstraling. Deze worden nog ontworpen op dit moment. Denk dat we hier volgende week een mooi voorbeeld van hebben.” Wordt vervolgd dus!

Kijken we tot slot nog even terug naar hoe het was.
Volvo FH 3rd genMercedes-Benz Actros MP4DAF CF Euro 6DAF CF Euro 6DAF CF Euro 6DAF XF105Volvo FM 3rd genDAF CF85MAN TGX 1st genMercedes-Benz Actros MP2

Reageer

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *