Op 30 september en 1 oktober ’24 was ik, samen met diverse andere leden van de Nederlandstalige bedrijfswagenvakpers, op uitnodiging van DAF bij het Ride & Drive event in Malaga. De foto’s daarvan kun je hier NIET vinden. Die komen in vier aparte aanstaande artikelen. Wie daar niet op kan of wil wachten verwijs ik graag door naar het artikel over deze trucks op de IAA. In dit artikel gaat het over de bijvangst. (Waarom de rare keus om dit artikel als eerste te doen? Omdat ik nog compleet gaar ben van de reis en ik geen fouten wil maken in de vier artikelen waar het écht om gaat)
We beginnen op Schiphol.
TLD vliegtuigtrekker ~ Viggo.
TLD bagageband ~ KLM Equipment Service.
Malaga Airport.
Boeing 737-700NG ~ KLM.
Guangtai airportbus ~ TCR.
Nissan NT400.
In de vroege ochtend rond het hotel in hartje centrum.
Mercedes-Benz Actros MP5.
Iveco Daily.
Onbekend bus.
De VDL Futura die ons op 1 oktober door Spanje mocht vervoeren.
In een tentje onder de brug slapen 🙁 triest dat de welvaart zo oneerlijk verdeeld is, ook hier.
Foto’s vanaf het wegrestaurant wat DAF als uitvalsbasis gebruikt én vanaf de bijrijdersstoelen van zowel de DAF XB als de DAF XG low deck.
Renault 19 Chamade.
DAF XF op Natural Power Gas ~ EcoTrans (niet uit Vorden).
Ford Cargo bakwagen uit de Turkse productie.
Nissan Patrol, waarschijnlijk in de Ebro fabriek gebouwd.
Nissan e-NV200 ~ Junta de Andalucia.
DAF XD ~ DAF Trucks.
Mercedes-Benz Atego MP1 ~ Fricomar.
VDL Futura.
Peugeot 307 ~ Guardia Civil.
Iveco Daily.
Renault Master.
Hyundai Staria.
Volvo FM 2nd gen.
Scania 124 kermistruck.
Terug naar het vliegveld.
Mahindra.
En op het vliegveld zelf.
Renault Midlum.
Op Schiphol was ik nog gaarder dan ik nu al ben, dus geen foto’s meer genomen. Volgende keer beter!
Hoi Alex als die 737-300 het toestel was waarmee je vloog kan het geen 737-300 geweest zijn.
De laatste verliet in 2011 de vloot.
Het zal een -700 of een -800 geweest zijn.
Ik vindt de bijvangst bijzonder mooi.