Toen ik de Büssing Konsul II uit 1965 spotte dacht ik dat het een racetransporter was. Toen ik thuis eens wat rustiger keek, kreeg ik door dat het wel vrij lastig is om hier een crossauto of pull-tractor binnen te krijgen. Demonteren, naar binnen sjouwen, daar weer in elkaar schroeven, naar de wedstrijd rijden en dan het hele proces omgekeerd nog een keer. Gedoe. Maar dus maar eens gegoogled wat Hippo’s Marrum eigenlijk is. Een dartclub! Die zag ik niet aankomen. Sorry voor de matige foto’s, ik maak nog maar dertig jaar voertuigfoto’s, dus als beginnersfout had ik de camera verkeerd ingesteld.









