Stefan van der Oest spotte vandaag een prototype vachtwagen op de A2 ter hoogte van Nieuwegein en IJsselstein, gezien vanaf de N210. Truckstar denkt dat het een BYD is, er zijn ook mensen die denken dat het de nieuwe cabine voor Iveco en Ford kan zijn, of wellicht zelfs een totaal ander merk. Hij heeft een kenteken uit de Poolse regio Mazovië.
Update: een anonieme tipgever stuurde deze zelfgemaakte foto’s, die de BYD verwachting lijken te onderstrepen. Hij is de afgelopen dagen bij verschillende Bluekens vestigingen gespot.




Mijn eerste gedachte bij het zien van deze foto, nog voor ik de tekst had gelezen, was: ŠKODA XENIA
Hmm, ik zie geen overeenkomsten. Maar dat je dat denkt zegt wel iets over hoe ver die zijn tijd vooruit was!
https://www.alexmiedema.nl/2024/08/14/zeven-stuks-van-de-skoda-xena-op-een-evenement/