![]()
Onlangs berichtte ik al over de Tatra Phoenix van Van der Wiel. Deze begon zijn leven als demo bij ESA. De demo-inzet beviel bij Van der Wiel schijnbaar zo goed dat ze hem meteen maar in de kleuren hebben laten zetten! Met dank aan Iep van der Meer voor de tip.
![]()
![]()
Update januari 2025: Bram van der Leij: “Auto is er niet meer is vorig jaar juli helaas afgebrand”
Liefhebber van de ‘levens van’-blogs? Dit is deel 484 in de reeks. Alle vorige en volgende blogs uit deze categorie vind je hier.
